Pasiunea mea : DESENUL

Raman uimita de fiecare data cand zic lumii ca si eu stiu desena, mie atat de drag sa desenez incat nu m-as mai oprii din asta. Ma gandesc sa dau la Design dar inca nu m-am apucat serios de treaba, sa muncesc din greu la desene si sa imi ia un desen mai multe zile. Ar trebui s-a fac asta mai des si sa imi dau interesul mai mult daca chiar asta imi doresc, insa uneori stau si ma privesc in oglinda si imi pun simpla intrebare ” Chiar asta imi doresc? ” . Cand eram mica desenam cu acuarele desene simple pe coli mari de hartie si apoi le lipeam pe peretii micii mele camere de garsoniera si ma minunam cum am putut sa desenez atat de bine un cerb sau cum i-am facut piciorul acelei caprioare. Lipeam, taiam, facem tot felul de chestii care la urma mi se pareu extrem de reusite si ma laudam ca sunt facute din manile mele firave din care n-ai fi zis vreodata ca iese o lucrare atat de “buna” . Ma gandesc cu mare seriozitate sa imi caut un profesor pentru cateva ore, defapt l-am si gasit , e nevoie doar sa mai fac rost de cativa banuti sa pot sa imi cumpar cele necesare. Fac asta din placere si ma simt satisfacuta de fiecare data cand termin un desen la care ma chinui peste 2 ore.

Acesta e primul post pe anul 2011 data 3 ianuarie,  sa aveti un an cat mai bun.

2 thoughts on “Pasiunea mea : DESENUL

  1. Observ un cert progres in posturile astea….nu te lasa, continua .

    Si cu faculta mai ai timp, dar totusi ai putea cauta pe forumuri fosti studenti pe care sa-i intrebi cum e si toate cele .

    Multa bafta !

Lasă un răspuns

