Am prieteni adevarati

Scriu acum ca ma plictisesc si vreau sa apreciez persoanele care ma iubesc cu adevarat . Am putini prieteni dar aceia stiu ca sunt alaturi de mine oricand. Sa incepem cu inceputu: va iubesc asa cum suntei cu defecte si calitati, chiar daca uneori poate ma enervati si nu va suport  in fata mea.Sunteti cei mai importati din viata mea(exclusa familia) dak as putea mias da viata pt voi si as face totul sa fie bine. Imi numar prietenii pe degete si imi e deajuns o mana, mam invatat minte sa nu mai am incredere in nimicuri care au nevoie de mine doar ca sa profite. Mam saturat sincer de toti prefacuti si nu dau nume caci ei cred k se simt daca citesc asta.
P.S. nu mai am timp sa scriu ca plec :*

5 gânduri despre “Am prieteni adevarati

  1. sti cum e,nu conteaza cantitatea ci calitatea
    mai bine ramai singur decat sa ai prieteni care nu dau doi bani pe tine
    multa bafta
    si mai multe posturi

  2. decat cineva indiferent si care sa nu tina la tine my bine singur.
    oricum prietenii buni se gasesc greu dar si cand ii gasesti nimic nu va mai desparte :X

Lasă un răspuns

