Am avut o seara speciala

Am avut o seara speciala. Sunt membru al unei trupe de teatru, iar aseara a fost a 2 mea aparitie pe scena. Am avut foarte mari emotii dar am trecut repede peste ele. Sunt foarte fericita ca fac parte dintr-un asemenea grup si ca suntem unite. Asera am jucat piesa de teatru „Manutulet in paradis” , e o piesa de comedie foarte interesanta si comica, era vorba despre un om care avea 5 fete iar el dorea sa se pocaiasca iar noi nu eram deacord. Eu eram una dintre fete pe nume Leanta. Mam distrat foarte bine dupa spectacol altauri de cativa prieteni la care tin enorm . Am ajuns spre dimineata acasa foarte obosita dar si fericita ca ne-au iesit toate cum am doreit .
P.S. vreau sa nu se schimbe nimic in viata mea >:D<

5 gânduri despre “Am avut o seara speciala

  1. si eu vreau la fel
    da,intradevar,in seara asta ai stat la masa cu personajul care a repetat cel mai putin la aceasta piesa,adica in seara spectacolului am mai adaugat un personaj,al meu…
    probabil daca nu erai tu nu mergeam niciunde,imi pare asa bine ca ne-am intalnit si ca ma-ti adoptat si pe mine……
    ehe….si comparativ,eu am ceva mai multa experienta…..si cu mai mult public…..acuma sa ma laud:))
    ei,mai sti ca no sa ajungi celebra???

  2. acuma sunt la scoala,ma plictisesc si iar ma holbez
    poate imi fac si eu ….numai nu stiu daca are rost,oricum nu intereseaza pe nimeni,sti si tu ca sunt cam neinteresanta

  3. Dupa cum se zice tot ce e putin e frumos ce e mult strica…:|
    eu cred k anumite chestii nu se schimba doar noi ne schimbam…poate ne credem mai maturi ,poate pe moment nu iti dai seama k prieteni sunt adevarati ingeri…dar totusi fiecare o sa primim ceea ce meritam…si cel mai mult doare indiferenta…(asta stiu din proprie experienta)
    Felicitari pentru blog:X:X:

Lasă un răspuns

