Sunt trista :(

Simt un gol in mine si nu-mi dau seama de ce. Sau poate mau tradat prea multi si nu-mi dau seama. As vrea ca oameni sa fie mai sincer si mai iubitori da nu cred ca asa ceva ar fi posibil. Sunt foarte suparata si nu vreau sa mai aud doar de cateva persoane din viata mea. Cred ca asa ar fi mai bine🙂 pa :-h

6 gânduri despre “Sunt trista :(

  1. de ce resimtim toti chestia asta,ca suntem tristi???(ma refer la astea din „grupu” nostru)…poate tie dor,poate esti singura,poate ai nevoie de ceva si nu sti ce…..imi pare rau daca uneori te mai stresez sau bat prea mult din gura,sti ca o fac din dragoste…….hai divo ca nu te lasam noi asa….tot ramai fara scara….iti zic io:))))

  2. pana nu iti furam scara nu se rupe lantzu slabicunilor:)))

    sper sati revi cat mai repede ca io nu fac fata la milka:))))
    serios,tre sa ne revenim toti

    da unde dragoste nu e,nimic nu e,nici soare nui,nici viata nui,iar eu ma simt al nimanui

Lasă un răspuns

