Absurd

Nam mai postat de mult. Poate e timpul.  Am trait cateva weekend’uri destul de dureroase, nu mi-as mai dori sa mi le amintesc. Erau seri intregi in care plangeam si nu ma mai puteam opri, nimeni nu ma alina si nu  aveau timp de mine. Pe zi ce trece oberv ca sunt tot mai sentimentala si mai afectata de tot din jur si nu inteleg de ce. Fiecare zi sfarsita ma face sa cred ca nu e de ajuns ce ofer celorlalti din jur, si sunt dezamagita. As vrea ca viata mea sa se schimbe putin si sa fiu iar Adriana nepasatoare si dura. La capitolul dragoste nu sunt ok da speram sa fie mai bine si sa ne iubim iar ca inainte. Va las … ma asteapta patul …🙂 noapte buna

2 gânduri despre “Absurd

  1. imi pare rau pt starea asta
    poate ma repet,da ianuarie e cea mai deprimanta perioada a anului
    ,sti,intotdeauna gandestete ca tu poti sa faci mai mult,tu poti sa iesi din situatii dificile,tu poti

    TU POTI

Lasă un răspuns

