N-am idei azi :)

Nu stiu ce se intampla cu mine azi. da nam nici o idee ce sa scriu. si ca sa nu va plictisesc cu chesti gasite pe net’ ma gandeam sa va spun mai multe despre viata mea personala (nu ca ar interesa pe cineva). sunt eleva in clasa a X-a la Ioan Bojor Reghin. nu ma laud cu rezultate foarte bune la invatatura, deci asta ma depaseste. am o clasa super si ma inteleg excelent cu toti colegi. am un coleg de banca dus cu capu’ (scuze toma) si inca doua colege in spate cu care ma inteleg de minune. unul dintre cei mai buni prieteni e si cu mine in clasa si ma bucur enorm. sunt nascuta in zodia leu si ma caracterizeaza in totalitate, sunt o fire foarte vesele rad de necazurile altora si de cele mai multe ori si de ale mele, fac glume pe seama oricui. imi distrez prieteni atat cat pot si cat nu intrec masura. am un f rate cu care nu ma inteleg asa de bine, ma cam streseaza… dar in fine daca n-ar fi el ar trebui sa merg sa ma vad cu amici pe jos (apoximativ 2 km). cu mama ma inteleg destul de bine, iar cu tata foarte bine..seaman foarte mult cu el si de aceea ne intelegem atat de bine. cam atat pe azi….. poate nu e un subiect interesant da mie mia placut🙂 Hope you like it , love it, hate it, WHATEVER… Just enjoy it!”

3 gânduri despre “N-am idei azi :)

  1. ma,am auzit ca sunteti o clasa dezastru:)))))
    de la profu de antreprenoriala,care e un profesor si un om super detreaba….
    alo ovidiu:)))))
    da lasa ca asa venim noi 2 km :))

  2. Ok..ce sa scriu?:))
    Ca am tat zis k imi place ce scrii…
    io zic sa mai scrii despre Simi:X (Deya) Ca ii grasa=))
    te’am :*!

Lasă un răspuns

