sunt o zgarcita….

deci da eu sunt o zgarcita. multa lume imi spune asa, asta sunt cine ma place ma place oricum. acum am constat stand de vorba cu un prieten ca nu imi place deloc sa imprumut lucrurile personale. nu-mi place sa imprumut sau sa cer in imprumut, daca nu am nu folosesc. totusi ce aiurea ar fi azi sa ma vedeti pe mine cu o bluza si maine pe o alta prietena si cand ii spui: ce bluza draguta ai, de unde ti-ai cumparat-o? ea sa spune: de la Addy din dulap. hai scutestema. eu daca nu am cu ce sa ma imbrac ca de exemplu la o aniversara nu merg sau merg cu ce am. de ce sa cer de la altu? nu-mi place sa imprumut: haine, accesori, farduri (mai ales farduri), incaltaminte, genti, esarfe, placa, ondulatoru, etc. mai omule daca nu ai cumparati, ce atata taclale? dupa ce ajuti si esti om bun te trezesti ca vine si iti zice: vai, sa vezi ti-o aseara X bluza cu tigara. si tu ce zici: o nu-i nimic, la bani mei imi permit alta. nu frate stai asa, ce-i aici?  in fine….. maine postez niste chesti interesante … sper sa va placa :X
P.S. se aproprie ziua indragostitilor :-< Hope you like it , love it, hate it, WHATEVER… Just enjoy it!”

5 gânduri despre “sunt o zgarcita….

  1. nu mi-am dat seama ca esti zgarcita…dara daca aasa zici u……
    ai dreptate in post,adica nah,si mie mi se pare la fel de normal….
    da oricum zgarcita mai mare ca mine nu esti

  2. m-am distrat citind ,esti tare …cat despre imprumutatul lucrurilor sunt perfect de acord cu tine,folosesti ce ai…

Lasă un răspuns

