100 de lucruri pe care as vrea sa le realizez….

Intocmirea unei liste cu ce as vrea sa realizez eu imi parea o idee destul de draguta, asa ca mam gandit sa incep sa o creez. Nu o sa le postez pe toate, depinde ce ganduri am pe moment.
Partea I :
1. as vrea sa pot sa imi adun toti prieteni la un party adevarat;
2.as vrea sa primesc mai multa atentie din partea lui;
3. as vrea ca pe viitor sa am o familie reusita;
4. as vrea sa pot face un scenariu la un film;
5. as vrea sa fac o sedinta foto si toata pozele sa le pun intrun mega album-foto;
6. as vrea sa nu ma schimb;
7. as vrea sa ajung pe o insula pustie doar cu el;
8. as vrea ca la vara sa pot sa fac tot ce-mi propun;
9. as vrea ca fiecare zi sa mi-o petrec cu cei mai buni amici;
10. as vrea sa pot pleca intr-o tara straina;
11. as vrea ca viitoarea camera a mea sa o decorez dupa bunul plac;
12. as vrea sa scriu o carte pe care sa o pot publica;
13. as vrea sa nu ma despart de parinti nici o data;
14. as vrea sa plec la munte intr-o casa de vacanta cu el si sa stam in fata semineului cu cate o cana de ciocolata calda in mana si afara sa ninga linistit;
15. as vrea sa imi faca cineva un portret;
16. as vrea sa fiu cu el toata viata;
17. as vrea sa incerc stand-up comedy;

8 gânduri despre “100 de lucruri pe care as vrea sa le realizez….

  1. am dat cumva inainte un coom gol?:))
    dak da din greseala..:-”
    knd vii in cj poti sa’ti faci portret in polus;))
    dak vrei..
    abia ast sa vii:>
    te’am :*!

  2. nr 1 nu stiu daca se poate da e o idee geniala
    la nr 4 poti incepe de pe acum
    la nr 5 pot aranja cu cinva sedinta foto…adica.nuj….
    nr 6 e imposibila
    la nr 13 miau dat lacrimile….urmeaza o perioada grea
    17 e tare
    sper sa-ti iasa asa cum vrei

Lasă un răspuns

