poate a fost o lectie de la cel de sus!

si a trecut si valentine’s day-u asta. e o zi care as vrea sa mi se stearga din minte. trebuia sa fie ziua aia in care sunt doar cu el, ziua aia in care ne aratam iubirea .am primit o lectie, vorba aia ” nu te juca cu focu ca te arzi” era valabila pentru ziua de ieri. si uite ca is intreaga, nam nimic, ma bucur ca mi-ati fost alaturi si ma-ti facut sa ma simt mult mai bine. asta e, trebuie sa invatam si din greseli.chiar si acuma nu realizez ce sa intamplat, cum am fost in stare sa fac asa ceva, nu stiu de unde am avut atata putere sa urlu asa incat sa ma auda vecini, si ma tot invinovatesc pentru chesti asta. puteam sa dau foc la casa, sau in cel mai rau caz sa iau eu foc.eram asa de speriata ca nici nu puteam sa plang. in fine… vreau sa uit, asa ca nu dezvolt ideea. azi nam fost la scoala, am avut nevoie de o zi sami revin. nu vreau sa dau detalii despre eveniment….
p.s. imi place asta :X

Un gând despre “poate a fost o lectie de la cel de sus!

  1. primu lucru,n-a fost vina ta,
    nai constientizat lucru deaia ai avut putere……credema,esti mult mai puternica decat crezi,doar ca puterea se activea in cazuri limita..e dovedit stiintific
    imi pare rau pt tine………si na fost vina ta…..putea sa fie mai rau…

Lasă un răspuns

