100 de lucruri pe care as vrea sa le realizez… Partea a II a

si lista continua….
Partea a II a:
18. as vrea ca sa imi spuna cineva : ” hey, mai facut fericit” ;
19. as vrea sa fiu iubita cu adevarat;
20. as vrea sa merg cu cortul la munte;
21. as vrea ca el sa imi ofere mai multa iubire si sa-mi arete caci chiar ii sunt draga;
22. as vrea sa imi petrec tot restul zilelor cu el;
23. as vrea sa nu ne mai certam;
24. as vrea ca pe viitor sa fim iar doi indragostiti;
25. as vrea macar pt o zi sa fiu fotograf;
26. as vrea sa am doi copi frumosi;
27. as vrea ca macar o zis intraga sa fim doar noi doi, fara sa ne deranjeze cineva;
28. as vrea sa ii gatesc ceva, iar el sa se bucure de efortul meu;
29. as vrea ca el sa imi faca o decaratie de dragoste;
30. as vrea sa imi fac propriul studio foto;
31. as vrea sa dorm la plaja;
32. as vrea ca cineva sa scrie ceva frumos despre mine;
33. as vrea sa mi se spuna ca nu sunt niciodata mai frumoasa doar atunci cand zambesc;

Un gând despre “100 de lucruri pe care as vrea sa le realizez… Partea a II a

  1. te ducem noi la munte cu cortu……..da esti sigura 100% ca vrei asta???mai ales in cortu meu:)))
    sper sami iau un cort calumea pana in vara ca asta e deja depsit…….
    ar fi o experienta misto,in primu rand pt mine,pt ca nam mai iesit cu voi asa calumea la iarba verde,sau in drumetie,sau chestii de genu asta

Lasă un răspuns

