categorizam prea rapid….

nu stiu de ce dar am vaga impresie caci categorizam prea repede. ma referla faptul ca daca vedem o tipa imbracata elegant pe strada in toiul zilei cu niste pantofi cu toc si ochelari de soare (e vara ), incep sa zicem ceva de genu: ” ia uite-o si pe asta cum arata”. nu avem de unde sa stim cate facultati are tipa sau ce fel de  pregatire are. in totdeauna barfim. vorbim urat despre alti inainte sa ne vedem pe noi insine. incep sa urasc oameni care gandesc asa, totusi nai de unde sa sti de ce tipa are ochelari aia mari pe ochi, poate are ceva probleme sau poate vine de la o ceremonie funerara. traim intr-o lumea prea rea. de ce daca ne imbracam mai elegant sau daca purtam doar o culoare mai vie pe noi auzi a doua zi: ” ma ai vazut-o pe X ce pitzipoanca era”. sincer mie imi place sa ma imbrac elegant….si am fost repede categorizata gresit si bagata intr-o lumina urata inainte ca respectivul sa ma cunoasca si sa stie la ce ma duce capu, chiar daca pe viitor si-a schimbat parerea pe moment chiar ma deranjat. sau de ce atunci cand un baiat e imbracat mai elegant fara sa exagereze i se pune eticheta COCALR. mai oameni buni ce-i cu lumea asta? gata daca au aparut pitzipoancele si cocalari suntem bagati toti in aceiasi oala.trebuie sa porti for ever tenisi ca na daca maine iesi cu fete in oras si ai cizme cu toc zic ceilalti ca esti pitzi. hai sa ne trezim si sa vadem si frumusetea ce sta pe dinauntrul omului.sau mai dau un exemplu: te uiti la tv si o vezi pe rihhana cu o pereche de cercei mari , si iti plac, mergi prin mall si vezi o pereche asemanatori cu cei care ii purta chiar rihhana si te hotarasti sa-i cumperi… a doua zi daca mergi cu ei la o aniversare prietenele iti spun ceva de genu: ” tu fata ce’s cu cercei aia de pitzi? „. nu-mai la noi se intampla asa ceva, de ce in state ei nu fac ca noi? suntem prea rai pt o lumea ca asta….. poate am cam batut campii da totusi nu-mi place lumea in care traiesc.
P.S. azi e ziua lui taticu’ :X La Multi ani Papaaa🙂
(asta se potriveste)

5 gânduri despre “categorizam prea rapid….

  1. nuj dc am impresia ca te referi la mine…….
    o data pt totdeauna trebuie facuta diferenta intre un lucru de calitate si unu luat din piata de joi sau mai stiu eu ce loc bizar………sigur ca esti catalogat cocalar daca faci abuz de hainele alea expirate,iti etalezi prostu gust,incultura si mediu de unde vi.

    sti cum i,acuma fara suparare,nu te mai agita,nare rost……tu daca te imbraci fain(elegant),nu inseamna ca toata lumea se imbraca fain(elegant)is astea care nu pot face diferenta dintre un produs d ecalitate si unu contra facut,is astea care exagereaza machiaju,exagereaza accesorizarile,

    da,si cu cat scriu mai mult am impresia ca te referi tot mai tare la mine,scuze daca team ranit,nu trebuia sa afirm ce am afirmat……
    eu sunt obisnuita sa primesc critici foarte des si de aceea nu ma mai mira nimic,si nu ma mai atinge nimic…..si imi mentin parerea,da e cocalar ala care pune pe el o haina contra facuta si zice ca e originala,in fine……..in orasu asta mic sunt prea putine persoane care stiu sa se imbrace….credema….si nu tine doar de elegant,tine de un anumit gust pe care til formezi in timp

  2. la chesti aia ma refeream si la tine. da chesti e ca la mine la scoala asa ii catalogata lumea. chiar daca tu zici ca sunt multi coca sau pitzi…. da sunt multi care se imbraca destul de bine si toti ii etichetiaza ciudat. asta’i lumea in care traim :-j ms de urare

    • asa,,,,,no bine,io is etichetata drept fiind emo,si chiar nu ma stresez pe chestia asta,pt ca eu stiu ca nu sunt,si persoanele din cercu meu stiu ca eu nu sunt emo,asa ca numi pasa de ce zic altii……..trust me…vezi pe strada o bluza,mai mergi doi matri si mai departe o alta fata cu acelasi model de bluza ,toti suntem trasi la indigo,aceleasi modele,aceleasi materiale,aceleasi gusturi si cu toate astea mai poti fi catalogat alfel???……whatever,nu te mai stresa inutil,

      io ias lasa in plata domnului ,da ma rog……

Lasă un răspuns

