100 de lucruri pe care as vrea sa le realizez… Partea a III a

si lista continua…
Partea a III a
34. as vrea sa plec cu prieteni la Paris;
35. as vrea sa pot sa-mi cumpar toti cerceii pe care mi doresc;
36. as vrea sa se schimbe cativa profesori;
37. as vrea sa ma intalnesc cu un necunoscut si sa-i povestesc toata viata mea;
38. as vrea sa gatesc o zi intreaga pentru toata familia;
39. as vrea sa am grija de un copil de 2 ani pentru o zi;
40. as vrea sa ma inteleg mai bine cu fratemio;
41.  as vrea sa compun poezii;
42. as vrea sa pot sa schimb lumea asta rea;
43. as vrea sa imi creez propriul telefon;
44. as vrea sa port haine creeate de mine;
45. as vrea sa pot face ceva frumosc pentru cineva drag;
46. as vrea sa iau parte la producerea unor cosmetice;
47. as vrea sa pot sa plec cu parinti intr-o vacanta;
48. as vrea sa plec pentru o luna la Cluj;
49. as vrea ca maine de dragobete sa imi spuna cineva ca ma iubeste;
50. as vrea sa nu mi se ofileasca ghioceii din curte;
cam atat…. asta ii pt toma, ca el ma sacait sa postez….
p.s. sa aveti o zi a dragobetelor minunata :X


7 gânduri despre “100 de lucruri pe care as vrea sa le realizez… Partea a III a

  1. mio scris k scriu comentarii prea repede stay sa treca o zi…………………………………………………………………………………………………gata
    ziceam k cei cu poza mea movv?;;):>
    maine ma duk la concurs la geogra8-| tinemi pumnii:x!

Lasă un răspuns

