1 Martie :)

Ziua asta ma bine-dispune. Chiar daca nam primit cadouri sau martisoare gandesc pozitit pentru ca vine primavara. Nu prea inteleg de ce ma simt asa de bine intru-cat azi noapte nam dormit numai 3 ore si ar trebui sa fiu franta de oboseala, si afara e si o vreme aiurea care sta sa ploaie. In fine… vine primavara si abea astept. Peste 2 saptamani ma vad insfarsit cu el si imi vine sa urlu de fericire. Prin oras toti oamnei zambeau sau cel putin asa am observat eu (poate sunt prea ametita din cauza veniri primaveri). Deja incepe sa se incalzeasc si e un semn ca iarna nu mai are puere. Asa, azi ma simt cel mai bine.Apropo mam intalnit de dimineata cu COSARU poate de la asta mi se trage :X
P.S. maine e ziua ta iubire >:D<
(asta ii asa in amintirea copileriei)

2 gânduri despre “1 Martie :)

  1. io n-am primit niciun martisor,bine,numa unu de la deea azi pe autobus………..si azi e 2 martie
    nu ma prea incalzeste pe mine
    si stai asa ca baba dochia nu sio aruncat toate cojoacele,apropo,ti-ai ales o baba???a mea e 5
    ma simt asa aiurea si viata mea iar ia o intorsatura dramatica,era prea fain sa fie adevarat

Lasă un răspuns

