Zi banala !

azi trebuia sa fie ziua aia spericiala, adica este da nu cum credeam eu. azi cand trebuia sa vb frumos unu cu altu ne certam. am nevoie de el ca de aer da el nu pricepe asta. prieteni care ii am is prea ocupati cu problemelel lor si nimeni nu imi e alaturi. sunt in periada aia in care ma simt a nimanui si in care simt cum nimeni nu e cu mine sami dea 2 palme sami revine. am nevoie de cineva care sa ma trezeasca la realitate. nu inteleg de ce cand am nevoie de cineva anume el/ea nu imi dau atenti. eu nu cred ca ma comport la fel….. in fine azi cam bat campii si cam filosofez..

p.s. La  multi ani asa ca facem 8 luni \:d/

p.s.2 La mutti ani roxiiiii :*:*

4 gânduri despre “Zi banala !

Lasă un răspuns

