Iarna cea insistenta…

azi iar e o zi dinaia in care ma plictisesc de morte si e si foarte frig afara. eu asteptam ca iarna sa plece tai tai da vad ca nici nu are de gand. imi scosesem adidasi si tenesi de la „naftalina” si ma gandeam ca incepe primavara, dar vad ca mam inselat. vremea asta ma plictiseste si ma face sa stau frumusel in casa. aseara cativa prieteni cu greu mau convins sa ies un pic afara. azi am fost intr-o mini excursie si am revazut locurile de mult uitate. am fost undeva spre munte si erau pesije parca pictate cum doar in povesti mai putem gasi, nori erau albi si pufoisi, pomi erau plini de zapada, iar de la cate o casa mica si pricajit  vedeai cum iese frumul prin hornurile mici si inghsuite. am facut si cateva poze poate le pun si alea in acest post. mam gandit ca de azi sa incep romanul la care ma tot gandesc de saptamani bune. poate e o periada buna de scris avand in vedere caci pe mine iarna ma inspira. acum stau in casa la caldurica si privesc cum livada vecinului e plina ochi de zapada. sper sa treaca cat mai repede. apropo poate nu e un post ca lumea ca am cam auzit ca nu scriu nu stiu ce grozavii. in fine…. primavara te astept cu mare bucurie, vino si la noi.


7 gânduri despre “Iarna cea insistenta…

  1. acuma tu iei cum vrei criticile mele……..sti ca n-o fac cu rautate,vreau sa te vad progresand……
    hai lasa ca pana la urma te-am convins,ioi ce frig am indurat pt tine………si merci de plover si caciula
    misto pozele…….padurea mociar?tu,hai la mine,bem un pahar de apa minerala ca numa deaia am,mai povestim

    • faza e k ca la inceput tu tot timpu ziceai k ce fain scriu si nu stiu ce😐
      acuma ce sa cred ca ma minteai pe mine sa ma simt mai bine dinaia am zis asa

      • oooooohh
        la inceput chiar imi placea cum scri,ai dat-o in bara cu cateva posturi…..astea mai recente,adica nah,cel putin in opinia mea ai dat-o in bara,asta nu inseamna ca tu scri doar urat sau asa………nu te-am mintit,am zis doar adevaru,la timpu ala imi placea cum scri,wei ce numi place netu ca lasa loc de interpretari,in fine…….

        deci: ai avut cateva posturi in care mie personal nu mi-a placut exprimarea,si atat….nu-i cazu de cert si suparari .

        amu poate te superi,si cu riscu asta iti zic,un prieten accepta si criticile nu numai laudele…….hai ca nici eu nus shexpir :))

        se schimba vremea,ma doare pirsu,adica gaura

      • faza e ca tu tot timpu ma critici. rar am auzit de la tine chesti de bine. asta ma cam deranjeaza la tine, stiu ca nu suntem perfecti dar macar incercam sa fim. in ultimu timp nu mam inteles asa de bine cu darius si asta ma facut sa par banala si fara nici un viitor. in fine .. vreau sa zic ca asta nu-mi palce la tine. ca in totdeauna tu esti aia care se uita la alti si nu la ea. scz daca team suparat. chiar imi pare rau dar vroiam sa iti zic asta de mult
        :*

Lasă un răspuns

