8 Martie!!!

deci azi ma bucur dinou de viata. sunt intr-o forma excelenta (ignorand durerea de picioare si maini de la norma de contro avuta la educatie). La multi ani tuturor femeilor, domnisoarelor si mai ales Mamicilor. imi amintesc ca la gradinita, aveam serbare dedicata mamicilor si nu-mi place din simplul fapt ca chestile astea ma fac sa plang avand in vedere ca eu is o fire foarte atasata de mama si foarte plangacioasa. era melodia aia cu „de ziua ta mamicooo….” in fine…iar imi pica o lacrima. am adunat cu greu cativa banunti impreuna cu tata si frate-mio sa-i luam ceva frumos mamei. am reusit sa luam ceea ce isi dorea de mult timp. o vaza din ceramica foarte frumoasa si mare care ii tragea cu ochiu de ceva vreme. eu nam primit nimic inafara catorva urari din partea prietenilor, da in fine nu conteaza, conteaza ca am putut sa o bucur pe mama din putinul meu. inca o data La multi ani fetelorrrr !!! sa fie una din zilele alea cand sunteti iubite si sa aveti parte de tot ce va doriti. Mama TE IUBESC….

P.S. am inceput sa scriu la roman…. :X

si melodia asta o cantam la gradinita… mie dor :-<

Un gând despre “8 Martie!!!

Lasă un răspuns

