vine Craciunuuuu !!!

Si ce sa vezi? vine Craciunu!!! a nins ca in povesti sau mai bine spus ca in Ajun. de dimineata cand mam trezit am avut un soc. ma trezesc buimacita de somn, primu lucru ma uit la telefon( asteptam un telefon important), si deschid televizorul. dau pe Antena1 si ma uit la „Neatza cu Razvan si Dani” unde era meteo cu Daniela Cruda :)) care foarte agitata zice: ” ninge in toata tara, fratilor vine Craciuni”. stau 5 secunde sa analizez ce auzisem la care fara sa mai schitez o vorba dau fuga la geam, si cand ma uit incepe sa mi se increteasc fruntea si sa am un sentiment foarte ciudat. ningea cu fulgi destul de mari. ma pun inapoi in pat sa o ascult pe domnisoara „desteptaciune”. am ramas cu o fata de tablou si cu o stare foarte aiurea. ma oameni buni cei cu vremea asta? eu imi pregatisem frumusel adidasi si geaca mai sutire ca totusi vine primavara. cand ce sa vezi sa vezi a fost nevoie sa caut iar cizmele de iarna trecuta care erau undeva in debara ascunse ca eu toata iarna asta am purata cizme de toamna ca nu aveam asa de mult de umblat pe jos. deci sunt socata, sper macar maine sami scot adidasi cei noi, ca de vreo saptamana ma tot pregatesc sa merg sa mi iau. in fine… de paste ne dam cu sania, sau vine mos craciun calare pe iepuras. cam atat pt azi :*

Un gând despre “vine Craciunuuuu !!!

Lasă un răspuns

