E o stare trecatoare…

si am avut un weekend foarte trist. am pierdut o persoana draga din viata mea. weekendu asta lam inceput foarte trist. eram la scoala si am primit un telefon prin care se anunta ca a murit bunicul. era el bolnav de vreo 2 ani iar in ultimele 2 saptamani era foaret grav, insa eu speram sa nu moara si pe toata lumea incurajam ca e doar o astenie de primavara. da uite ca nu am avut dreptate. acum sper sa-mi revin… trebuia sa ma vad cu el dar asta ne-a dat toate planurile peste cap. asta e…. afara e soare si destul de frumoas dar nici asta nu ma inveseleste. inca imi mai apar in minte momentele in care lam vazut si cum plagea toata lumea, iar bunica ma tinea in brate si imi spunea cate de dragi iam fost bunicului. si acum plang si ma tot gandesc la el.. Bunicule de acolo de sus de unde esti sa ne feresti de rele si sa ai grija de noi. Dumnezeu sa te odihneasca si sa-ti fie tarana usoara….

p.s. maine am de gand sa scriu ceva legat de copilarea mea…


2 gânduri despre “E o stare trecatoare…

Lasă un răspuns

