Your first….

primul cuvânt pe care l-ai spus: nu am intrabat-o pe mama.

prima zi de şcoală generală:
sincer mie nu-mi prea place nimic de scoala, iar pentru mine prima zi de scoala sa zicem ca fusese frumoasa, dar urmatoarele au fost un calvar.

primul tău sărut: 14 ani. intr-o vara… nu mai imi amintesc mare lucru…

prima formaţie care ţi-a plăcut la nebunie: T.N.T.

primul cd cumpărat:
nu mai stiu…

prima zi de liceu: nu mi-au palcut deloc primele 2 saptamani petrecute la liceu. nu ma puteam obisnui cu gandul ca am schimbat scoala si ca am colegi noi.

primul cuvânt pe care ţi l-a adresat prietenul / prietena cel / cea mai bun / bună: ceao, din cate imi aduc aminte.

prima zi de facultate: inca nu am ajuns asa departe.

prima restanţă: –

prima zi la locul de muncă:

prima oară când ai postat pe blog (data): 8 ianuarie 2010

Leapsa am preluato de la http://questioare.com/.. si poate sa o ia oricine

Un gând despre “Your first….

Lasă un răspuns

