Copilarie, draga copilarie….

stateam si ma gandeam de vreo 10 minute ce vroiam sa postez azi pe blog, si mi-am amintit. vroiam de mult sa postez despe chesti din copilarie, si am fost luata la rost ca am zis ca postez asta si defapt am postat altceva. in fine… eu cand eram mica primiam din partea parintilor diferite minciuni, fie pentru a ne prodeja de groaznicul adevar fie ca foarte simplu sa ne faca pe plac.
pe mine mama ma mintea cand eram mica cu diverse chesti, ca de exemplu: ca daca nu’s cuminte cheama nu stiu ce vecin sa ma duc la ghena, sau ca ma lasa sa dorm pe hol ; sau chesti aia prosteasc cu mos Craciun sau mos Nicolae care si acum parca mi-as mai dori sa o cred. eram o ciudata si o mamoasa(adica eram atasata foarte tare de mama, nu ca acum nu as mai fi ), nu puteam sa dorm la mine in pat chiar daca eram in aceiasi camera cu ea, tot timpu il trezeam pe tata sa doarma in fotoliu ca eu sa ma cuibaresc in bratele mamei. si cand ne-am mutat la apartament si aveam camere separate nu puteam sa dorm cu usa inchisa, seara dupa ce adormeam venea tata sa o inchida; iar eu faceam un scandal monstru. imi mai amintesc o chesti din copilarie, cand il asteptam pe mos Nicolae sa vina, aveam in jur de 4 ani si deja nu stiu de unde imi dadusem seama ca el nu exista. imi amintesc ca aveam ceva musafiri si era tarziu, eu ma pusesem in pat dar nu vroiam sa dorm pana nu vine mosul. sau cand fusesem la bunici intr-o vara, pe vremea cand traia bunicul din partea tatei (care a murit prea repede, deja au trecut 12 ani si imi aduc foarte bine aminte de el), era cald , atunci venisem cu ei de la camp si ma jucam cu frate-mio cu un pistol cu apa, atata l’am stropit pe bunicul pana cand ne-a luat pistolul si il rupsese in doua. am inceput sa plangem aman doi si ziceam ceva de genu: asta ni’l luase tata cu 5 lei :(( .  si bunicul dupa ce is daduse seama de ce facuse ne-a dat 10 lei sa ne luam doua.
cam atat despre copilaria mea. daca aveti si voi povesti puteti sa mi le trimiteti :*

4 gânduri despre “Copilarie, draga copilarie….

  1. io tin minte ca atunci cand mergeam la bunica intram in curte pe sub poarta pt ca ma amenintase ea odata ca daca mai sunt rea si mai fac prosti ma papa gura leului,culmea era ca pe langa usa de la poarta era un sir de gura leului,si eu cum nu ma puteam desparti de prostii mi-era frica sa intru pe usa,asa ca intram pe sub poarta

Lasă un răspuns

