Mini-interviu :)

Am facut Leapsa de aici  http://andreea-nicolae.blogspot.com/2009/02/leapsa-pe-blog.html si am mai modificato putin. Poate sa o preia oricine…
Sunt : enervanta, stresanta, iubitoare…
As vrea : sa calatoresc mult vara asta.
Pastrez : amintiri frumoase petrecute cu persoana iubita.
Mi-as fi dorit : sa nu mai stau in orasul acesta.
Nu imi plac : fetele fitoase si imbracate de pe prost gust.
Ma tem : de maturitate.
Aud : melodia de azi dimineata auzita la radio (imi ruleaza in minte)
Imi pare rau : ca incep sa ma schimb.
Imi plac :  plimbarile, cartile, uneori scoala, sa lenevesc….
Nu sunt :  irascibila.
Dansez : cand simt nevoia.
Cant : cand am o stare buna.
Niciodata :  nu imi insult prieteni.
Plang : cand ma supara cineva iubit.
Nu sunt intotdeauna : intr-o stare excelenta.
Nu imi place de mine : cand plang sau sunt nervoasa.
Ar trebui :  sa o las mai usor cu netu’

5 gânduri despre “Mini-interviu :)

Lasă un răspuns

