O mica colectie de accesori, si altele chesti :)

Eu colectionez de ceva vreme unele chesti, e o colectie in desfasurare si inca e mica. Colectionez: cercei, agrafe, servetele de masa. Servetelele de masa le colectionez de pe la vreo 11-12 ani , cerceii de vreo 3 ani iar agrafele de 1-2 ani. Unele agrafe mi le confectionez singura pentru ca imi place mult cum arata dar mie cam ciuda ca unele persoane ma cam copiaza (acuma depinde, ca la unele le-am si explicat cum sa le confectioneze, deci asta nu inseamna ca ma copiaza; cine se simte Asta E ). Unele le-am si primit de la verisoare, prietene, etc. Cerceii mi cumpar singura si asta ma satisface total, dar unele perechi le-am si primit. Deci daca vrei sa ma castigi poti sa-mi cumeri o agrafa de par sau o pereche de cercei ca sigur ai succes. Am si cateva poze cu ele si o sa vi le arat. Primele 3 sunt preferatele mele. Mie imi place mult sa colectionez, sper sa va placa mica mea coletie :X

6 gânduri despre “O mica colectie de accesori, si altele chesti :)

  1. hey…ma numesc Andreea si am 13 ani…te urmaresc in fiecare zi pe youtube …ti-am vazut toate filmuletele tale…si sper sa faci altele noi…as dori sa faci si pt mine un tutorial cu un machiaj pt ochi caprui…te rog mult mult de tot ..deci nu stiu cum sa te fac sa faci un tutorial cum te-am rugat…te pup dulce si te rog sa scrii in descriere sau sa spui pt cn ai facut clipul ca sa stiu ( daca il faci …dar te rog yo sa il faci :o3)…ma numesc Alexuta Andreea …te rog dulce sa il faci cat mai rapid…. deci sunt disperata inca o data de puuuuup dulce dulce♥♥♥♥ daca l-ai face nu stiu cum as putea sa-ti multumesc

Lasă un răspuns

