Read all friendships… :)

Initial aveam de gand sa postez altceva, mam trezit noaptea la 12 si am scris vreo 2 pagini de caiet studentesc. Dar am renuntat, nu imi mai exprim asa usor sentimentele🙂 Poate e mai bine asa, sau nu … voi vedea. In fine am o melodie care ma bine-dispune chiar daca in mementele astea nu’s fericita deloc. Totusi …. friendship pentru mie a disparut si nu am sa mai cred in ea. Deci sper sa va placa si voua :X (si uite ca am scris si cu roz ca sa par mai „fericita” )

6 gânduri despre “Read all friendships… :)

Lasă un răspuns

