Pitici pe creier :)

Leapsa asta consta in a spune ce pitici ai pe creier, adica sa explici lumi chesti care le faci tu iar altora li se pare o aiureala sau chiar o prostie. Eu nu am prea multi pitici pe creier dar am sa incerc sa scriu cativa macar. Mie imi place vorba asta care o cam folosesc in ultimu timp: „toata lumea are cate o pasarica, da asta are un stol” . Sa incep🙂

1. Mereu cand stiu ca in weekend am o petrecere sau o iesire mai deosebita imi fac mii de ganduri. Ma gandesc cum va fi, imi fac planuri si nu mam invatat inca minte sa nu mai fac treaba asta ca de cele mai multe ori nu iese cum vreau eu sau chair nu mai are loc nimic.

2. Eu tot timpu port in buzunarul stang telefonul (din cauza asta la toti blugi am un patratel care marcheaza renumitul telefon), si in celelalte obisnuies sa bag servetele folositesi nu stiu de ce. Chestia asta cu servetelel chiar ma exaspereaza si incerc sa scap de ea, dar ma cam bantuie.

3. Nu pot asculta muzica la casti in public pentru ca tot timpu cand aud muzica ma apuc de dansat sau de falsat cantat in cel mai rau caz. Si ma enerveaza treaba asta ca nu pot merge la cumparaturi cu castile in urechi ca ma apuc de cantat.

4. Asta e chiar aiurea. Nu pot dormi daca imi merge calculatorul (asta se scuza deoarece calculatorul meu are o mica problema: are ceva defect la ventilator si imi e lipit de pat, si vibreaza patu), sau nu pot dormi daca e lumina in camera. Ca sa pot adormi e nevoie de liniste depilna si o bezna totala.

5. Nu pot privi in oglinda la scoala. Si cand merg la baie cu fetele foarte rar ma uit in oglinda. Asta nu o pot explica.

6. Urasc urmatoarele cuvinte: TU, taci. Si urmatoarele smiley face:😉 (asta il folosesc doar cand fac misto de cineva), :p (asta chiar mi se pare banal si de prost gust) .

7. Banal. Nu pot purta geanta decat pe umarul stang. Asa mam obisnuit si nu stiu de ce. Din treaba asta chiar am avut o cearta, dar asta e.

Cine ma place ma place asa cum sunt :*

Un gând despre “Pitici pe creier :)

Lasă un răspuns

