Pierd vremea aiurea.

Sunt un pic cam speriata. Nam avut net saptamana asta mai precis de luni pana miercuri si mam cam panicat si plictisit. Ceea ce ma socat este faptu ca sunt cam dependenta de net si asta nu-i de bine. Incep sa ma ingrijorez si am sa incerc sa nu mai stau atata la calc si sa tot accesez aiurea diferite site’uri. La mine e o mica problema, eu stau destul de departe de amici mei si si destul de departe de oras, deci prin concluzie nam cu cine sa ies pe afara. Am un program banal si plicticos si asta ma face sa stau pe net. Am mai observat ca unii parinti stau foarte putin timp cu odraslele lor si asta ii face poate pe copii uneori sa isi faca prieteni viruali etc. Am auzit una tare: era vorba de un copil care isi intreaba tatal cam cat castiga pe luna ;
„Fiul: tata cam cat tie leafa pe luna?
Tatal:  300 euro
Fiul: cam cat vine pe ora?
Tatal: poi  euro 30 ora. avand in vedere ca lucrez 10 ore pe zi ” .
La care baietelul sa dus in pusculita a luat 60 euro si a zis : ” Uite poti sa stai cu mine de bani astia? „.
Chestia asta chiar da de gandit😐 Nici nu mai stiu pe ce lume traim.
P.s. maine avem ieseala de 1 mai, no sa fie ceva special dar cel putin mai ies si eu din casa.

Un gând despre “Pierd vremea aiurea.

Lasă un răspuns

