O treaba adevarata :)

Si uite ca sa mai dus o zi🙂 o zi plina. Sunt foarte obosita da in acelas timp si incantata si fericita. Am reusit sa curatam de reziduuri menajer malurile muresului de la intrare in oras pana la iesire. Am fost in jur de 70, inarmati cu saci, manusi si multa satisfactie in suflete. Am adunat mai mult de 40 de saci plini cu tot ce e posibil, de la haine pana la televizoare si nelipsitele pet’uri. La inceput eram cam plictisita si chiar nu mam sinchisit sa adun ceva, dar dupa ce am vazut ce gunoaie ma inconjoara am pus mana la treaba. Am mai participat la o adunare de reziduuri menajere si la Padurea Rotunda acum cateva saptamani doar ca atunci nu a tinut vremea cu noi si a plouat in continu. Is obosita si ma dor picioarele ingrozitor. Maine e o zi mare, se organizeaza la scoala karaoke si stiu ca o sa ne distram. Cam atat pentru azi🙂

2 gânduri despre “O treaba adevarata :)

Lasă un răspuns

