Te scuz da nu te iert !

Hey sa mai dus un weekend ! am fost plecata de sambata pana duminica la Cluj impreuna cu familia. si mam vazut cu Deya mea pe care imi doream sa o vad de ceva vreme. sambata cand am ajuns am fost la meci CFR – International Curtea de Arges 2-1, iar CFR e campioana si ma bucur enorm . Hai CFR !!! (am si cateva poze ) , un meci cu 21.140 de spectatori nui orice  . A fost o admosfera de spectacol si o bucurie enorm, am stat si langa galerie si asta a facut meciul mai special. Saptamana am inceputo cu stangu prin faptul ca azi am avut teza la chimie de care imi era frica si ora deschisa la Geografie. La capitolul baieti stiu cum sa ii abordez si cum sa ma comport de acum inainte chiar daca ma inmoaie unele cuvinte cum ar fi: imi pare rau chiar daca stiu ca nu te mai ajuta acum. (de ce iti mai pare rau dupa ce mi-ai facut rau? tot nam inteles) Dar whatever , ca si statusul de azi : ” Te scuz da nu te iert „.  La faza asa eu am fost de vina dar cum am mai zis nu ma dau batuta. Cine ma cunoaste stie ca eu nu renunt usor iar de data asta nam sa renunt pentru nimic in lume. Pe mine nu ma face nimeni si nici nam sa ajung sa ma dau batuta asa de usor ; „Lupta abea a inceput ! „. Nam sa ma mai las calcata in picioare de toti idioti/idioatele. Apropo aviz amatoarelor/amatorilor : nu te lua in gura cu mine ca no sa iasa bine ! ” . Deci no sa ma las si o sa obtin ce vreau chiar daca nam sa lupt in favoarea mea.

P.S. : o sa fie o saptamana plina >:)

Un gând despre “Te scuz da nu te iert !

Lasă un răspuns

