Despre mine :)

1. Principala mea trăsătură : sarcasmul;
2. Calitatea pe care doresc să o întîlnesc la un bărbat : sinceritatea;
3. Calitatea pe care o prefer la o femeie : feminitatea;
4. Ce preţuiesc mai mult la prietenii mei : increderea de care dau dovada;
5. Principalul meu defect : sunt prea suparacioasa;
6. Îndeletnicirea mea preferată : desenul;
7. Fericirea pe care mi-o visez : sa-mi gasesc fericirea si linistea cat mai repede posibil;
8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire : sa-mi pierd memoria;
9. Locul unde aş vrea să trăiesc : Bora Bora;
10. Culoarea mea preferată : albastru;
11. Floarea care-mi place : trandafirul;
12. Pasărea mea preferată : papagalul;
13. Prozatorii mei preferaţi : Sadoveanu;
14. Poeţii mei preferaţi : Lucian Blaga, Octavian Goga;
15. Eroii mei preferaţi din literatură : ––
16. Eroinele mele preferate din literatură : ––
17. Compozitorii mei preferaţi : Marius Moga, Tudor Gheorghe;
18. Pictorii mei preferaţi : ––
19. Eroii mei preferaţi din viaţa reală : Familia mea;
20. Ce urăsc cel mai mult : indiferenta;
21. Calitatea pe care aş vrea s-o am din naştere : rabdarea;
22. Cum aş vrea să mor : fara chinuri;
23. Greşelile ce-mi inspiră cea mai mare indulgenţă : facute fara voie;
24. Deviza mea : Sa reusesc tot ce imi propun! ”

3 gânduri despre “Despre mine :)

Lasă un răspuns

