Zile plictisitosareee….

Is obosita din cale’afara . Nici nu stiu exact cum ma simt, e prea cald, e prea multa plictiseala. Azi nam facut doar o ora de la 8-9, si am avut ora deschisa la Psihologie . Ne-am descurcat binisor si asta e bine pentru ca profa avea sustinere de gradul I (sau cum sa numi , ca nu ma prea pricep ). De la scoala am hoinarit prin oras o ora iar apoi impreuna cu 5 colegi am fost la un suc si la un tenis de masa, asa-zisul ping-pong. Acum astept sa ajunga mancarea din clipa in clpia si lenevesc🙂 ma oboseste caldura asta. Azi am auzit de 2 ori aceiasi replica, adica : ” Ti-a picat galeata cu vopsea in cap? „; nu, nu mia picat nimic in cap :)) am doar cateva suvit roscate care mie sincer imi plac , dar sunt destul de intense. Cam atat🙂 chiar nam idei despre ce sa mai scriu , si nici nu se intampla ceva foarte spectaculos de scris aici.

Lasă un răspuns

