1 Iunie – ziua copilului :)

Hey azi a fost ziua copilului🙂 La mult ani tuturor copiilor. Azi am scris un portofoliu la Chimie care trebuia sa il fac pe semestru asta, da uite ca mam lasat pe ultima zis , si am avut de scris in jur de 5 referate + inca unu la un coleg, deci am avut ceva treaba. Stiu ca, cand eram in generala mergeam cu Doamna Invataoare in Parcul Tineretului la concursuri si ceva Concert si parca in fiecare an a ploat ca si anu asta de exemplu. Era ceva special, acuma cam gata cu 1 Iunie ca suntem deja liceeni, ce pana mea🙂, chiar daca profi azi ne spuneau un frumos „La multi ani ! „. Am o problema cu scoala , ca din pacate nu imi iese media la chimie si sper sa pot rezolva toata treaba cu portofoliu si sa reusesc sa ma „scot”, mie rusine sa zic , totusi sunt fata si nu imi iese media da uite ca anu asta sa intamplat si promit ca la anu no sa se mai intample asa ceva (oare se pune ca am avut profa noua si asta chiar ii severa ? ). In fine🙂 ma simt asa de bine si fresh in ultimul timp si ma bucur enorm  (am o poza de cand eram micuta, o sa vo arat si voua).

3 gânduri despre “1 Iunie – ziua copilului :)

Lasă un răspuns

