Am revenit cu „forte” noi !

Am revenit cu „forte” noi ? cred ca mi se pare . Sunt foarte obosita dupa asa weekend , plind de rasete, plimbari si distractie. Cum am mai zis am fost plecata in Maramures cu scoala, unde chiar neam distrat si neam simtit foarte bine. Am fost cu telescaunul, am vazut Cascada Cailor, am vizitat Memorialul Victimelor Comuniste si al Rezistentei (mai exact Penitenciarul muzeu din Sighetul Marmatiei), si multe altele . Sunt obosita si am dormit sambata noaptea cateva ore . Cazarea a fost destul de ok si masa care am primito (chiar daca cina parea de cateva zile gatita) . In fine… ne-am distrat si asta conteaza🙂 dupa o noapte nedormita care am petrecuto impreuna cu toate fetele povestind despre strigoi o sa-mi revin putin mai greu. Am sa va arat cateva poze , deocamdata am putine , cand o sa mai primesc o sa mai postez🙂

Lasă un răspuns

