Muzica preferata !

Deci m-am mai documentat si am cerut pareri despre „blog’sorul” meu iubit si nu toti au o parere foarte stralucita, nu m-am laudat eu ca fac o treaba foarte buna dar incerc sa devin cat mai buna. Nu am vorbit nici o data despre ce muzica imi place sa ascult deci prin urmare asta o sa dezvolt azi.  Ascult in general house si cam atata, asta imi place deci asta ascult. Muzica house a aparut la inceputul anilor 1980 si de atunci predomina in majoritatea cluburilor renumite din lume si mai ales din  Statele Unite ale Americii. Ascult cam toate subgenurile house’ului cum ar fi :
Acid-house : muzica este destul de puternica, nonconformista, cu sampler-uri care produc efect hipnotic. Reprezentanti: Adonis, L.A. Williams;
House’ul ambiental : consta in mixarea muzicii ambientale si sublining ritmurile house;
Electro house : a aparut cam prin anul 2000 si e influentata de muzica electro a anilor 1980. Reprezentanti  Steve Angello, Eric Prydz;
Funky house – s-a dezvoltat in anii 1990. Poate fi divizat in mai multe subgeni precum: French house, Italian house, Disco house, Latin house si multe alte genuri. Se recunoaste prin bassline, care se retine usor si sintetizatoarele, care ii confera ritmului bouncy. Reprezentanti: Axwell, Seamus Haji;
Pop House – cunoscut si sub numele de „muzica de dance comerciala” se situeaza la granita dintre house si dance-pop.
Progressive house – se caracterizeaza printr-un sound aparte, respective un gen soft, care trece de la sumbru la o atmosfera vesela si plina de viata. De regula, are un tempou scazut. Acest gen prezinta similitudini cu muzica trance.
Reprezentanti: John Digweed si Sasha, Chris Fortier, Danny Tenaglia, Deep Dish.
Cativa house’ari renumiti romani: Dj Sava, Deepcentral, Deepside Deejays, Nick Kamarera, Tom Boxer, Jhon Puzzle, Edward Maya, si lista continuaaaa….

Un gând despre “Muzica preferata !

Lasă un răspuns

