Nu’i nevoie sa il citesti ! o faci doar daca crezi ca te intereseaza

Am auzit un NU care inca ma socheaza , din pacate nam o stare foarte buna. Caut iubire si afectiune si nu gasesc, tanjesc dupa o imbratisare adevarata si dupa un sentiment sincer. Dupa strea pe care o am nu ma mir ca toata ziua am varsat si inca am o senzatie aiurea in stomac. Vreau asa : sentimente curate, fara minciuna, dragoste cata cuprinde, intalniri de neuitat ; pur si simplu vreau afectiune si vreau sa fiu sufocata (chiar daca suna destul de bizar). Se pare ca toate chestile astea no sa le primesc prea curand. Am pe fata un zambet fals si sters care reflecta putina fericite, dar defapt in sufletul meu ploua. Stiu ca exagerez si ca sunt o exagerata, dar cine ma place ma place asa cum sunt. Inchei aici ca ma bufneste plansu si nu vreau sa imi fac si mai rau. O sa lipsesc cu siguranta cateva zile dar asta inseamna sa ma pun pe picioare si sa fiu mai fresh🙂

Lasă un răspuns

