Summer Star Flash Mob , Alex Velea

Deci , nu prea ascult eu Alex Velea , nu pt ca nu imi place muzica lui, ci doar pt ca are un stil putin mai ciudat care bate spre (iar acuma sper sa nu supar pe nimeni) „gay”. Bine nu spun ca e gay, sau ca umbla cu baieti, ci doar ca exagereaza ca ingrijirea lui. Adica ma contrazic singura, dar e un pic cam exagerat, DA imi plac baieti ingrijiti, si tunsi la timp, cu parul facut, barbieriti, curati, sa nu miroase a mancare sau a transpiratie, sa se penseze daca e nevoie (o sa fac un post referitor la baietii care au nevoie de o penseta si o oglina mica); da el parca putin exagereaza. Hai ca m-am cam abatut de la ce vroiam sa scriu, mai exact Summer Star Flash Mob care mie mia placut iar ultimul lui single chiar e de vara si de distractie. Deci omule tine’o tot asa . Treaba sa tinut in Piata Constitutiei din Burcuresti si imi pare rau ca nu am luat si eu parte.


3 gânduri despre “Summer Star Flash Mob , Alex Velea

  1. eo merit penseala :)):)) ???
    SI SA STI K MAI SUNT BAIETI CARORA LE PLACE CU BARBA:)))
    ii METROSEXUAL tipu:p
    what about MARILYN MANSON😉

Lasă un răspuns

