Nu cred ca mai plecc….

Bun era vorba ca ma „mut” , dar ziceam ca ma mut cu blogul . Insa tipul care se ocupa de asta e plecat in vacanta si nu am de gand sa imi las blogul de izbeliste. Citesc cartea Niste raspunsuri de Mihaela Radulescu si asta ma cam inspira sa scriu. Am sa incerc si eu sa fac o postare pe blog o data pe saptamana in genul ” 3 zile  studiu despre tine” , adica mai exact o sa scriu un studiu despre o anumita persoana, sau un personaj, ca un fel de poveste de viata. Sa vedem ce o sa’mi iasa. Is obosita, PROMIT ca no sa mai stau noaptea pana tarziu sa-mi pierd timpu cu vorbitu la telefon pana la ore tarziu, sau mai exact pana la 5 dimineata.  Am multe noptii de recuperat.

Lasă un răspuns

