Domnisoara Paranoica sunt eu :)

O da , as vrea sa ma ascund undeva cel  putin o satamana si sa ma odihnesc pana imi iese pe urechi toata odihna acumulata. Is obosita, derutata si plictisita de toate banalitatile care mi se intampla; poate pare ciudat dar NU imi place in vacanta, era mai ok la scoala, cel putin nu aveam atatea pe cap si ma simteam mult mai libera. Dorm in jur de 5 ore pe noapte, nu fac nimic toata ziua; pur si simplu tin umbra pamantului degeaba. Cand adorm eu, afara era ziua , iar oameni merg la servici , iar ei au dormit deja , nu ca mine , domnisoara PARANOICA, care nu poate dormi din cauza unor baieti care uneori sunt insuportabili. Sper sa’mi revin si sa pot zice din nou I’m FREE , dar sigur asta o sa mai dureze putin. Ma foiesc, ma misc, ma ridic din pat si stau cu ochi atintit pe geam in livada vecinului, unde se creapa de ziua si deja pasarelele ciripesc, nu ma simt obosita nici atunci, acum realizez ca as putea lucra 8-10 ore fara nici o grija in loc sa stau aici si sa imi plang de mila ca o fetita de 2 ani ca mi sau furat jucariile.

2 gânduri despre “Domnisoara Paranoica sunt eu :)

Lasă un răspuns

