A murit Madalina Manole!

Ora 7:02 il aud pe tata prin somn cum striga A murit Madalina Manole. Inca nu cred, si incep sa-mi revin, nu cred ca ii adevarat, femeia asta parea plina de viata si dupa cum se vedea la TV era fericita. Nu pot sa vorbesc la trecut despre ea, chiar imi placeau melodiile ei iar cand ma simteam neiubita sau dezamagita obisnuiam sa’i ascult melodiile. Asta e , viata merge mai departe, am mai pierdut un nume MARE de artist roman care a plecat prea devreme dintre noi. Sa ii fie tarana usoara si sa aiba grija de acolo de sus de copilasul ei care nu o sa inteleaga prea curand ce sa petrecut. RIP

Marti 13 . Am zis ca e zi cu ghinion, si chiar a fost. Ora 22:16 minute plimbare in parc care trebuia sa fie speciala (a fost speciala ) dar vremea nu tine in totdeauna cu ce ne dormi. Tuna, fulgera;
Eu: o sa vina ploaia .
El: no sa ploaie tare, stai linistita.
Nu dureaza 5 minute si incepe sa ploaie cu galeata, si cand zic cu galeata ma refer la o galeata de cel putin 10 l plina ochi. Fugeam ca o bezmetica prin ploaie cu telefonu in mana, nu-mi pasa ca calc in balti sau ca imi ud parul. Ajungem sub un acoperis si incepem sa ne stoarce, pur si simplu puteai sa aduni din noi 5 l de apa de ploaie si multi nervi. Aveam apa in tenesi , pantalonii erau lipiti de mine , hanoracul imi era ud si greu. Am avut noroc ca mi sau uscat foarte repede pantalonii si ca nu era frig sa nu pot sta doar in maieu. Ok sa zicem ca nui din cauza datei sau a zile, e coincidenta, da cum naiba a putut ploua asa, numi pot explica, parca un urias si’a spart ulciurul cand se intorcea de la izvor. MARTI 13…

4 gânduri despre “A murit Madalina Manole!

  1. Hei, am auzit si eu ca a murit:|. Nu prea ascultam melodiile ei, dar am ramas totusi ceva de genu: „ce? cum?”;))
    Si am inteles ca s-a sinucis. Deci, nicidecum nu poate avea grija de familia ei de sus, daca este adevarat:| Ciudat…foarte ciudat!

Lasă un răspuns

