Caldura mare mon cher !!!

E vara frate, e vara. E cald, e naduseala, e strand, e plin de cocalari si pitzipoance. Iar ma iau de ei, stiu ca nui frumos dar acum vara apar ca ciupercile dupa ploaie. Repet nu imi plac tricourile mulate, lanturile iesite in exces de sub tricou si acesorile hidoase cu care se afiseaza. Am iesit si noi ca tot omu cand e cald la strand, ne-am distrat sincer, a iesit chiar bine, in ciuda faptului ca de dimineata imi dadeau alarme false rinichi , cum ca as avea piatra la rinichi sau mai stiu io ce boala care te opreste din orice activitate distractiva si placuta de vara. Am vazut de toate, de la copii goi care isi fac nevoile unde apuca, pana la cocalari care fac baie in boxeri din dotare. Pitzipoance de tot felu, cu cercei imeni si colorati, cu un bronz extrem de accentuat care te face sa spui : ” Bai te-a uitat maicata in cuptor? „. A fost bine chiar daca sa inorat si dadea de ploaie, am facut si baie, neam racorit si noi un pic, eram ca o rata care tot zicea : ” Mergem in apa? ” , pana am prins gustu. Trebuia sa mergem intr-un numar mai mare , dar asta e, nu avem o gasca foarte numeroasa. Deci sper ca vara asta sa fie cat mai lunga si plina de distractii !!

Un gând despre “Caldura mare mon cher !!!

Lasă un răspuns

