Fobiiiii…

Eu am frica de : boala, de viteza, si de intuneric.

Deci da, mie frica de boala, de orice boala zic, si de o raceala banala dar nu mai vorbesc de cancer sau mai stiu io ce boli care nici in ziua de azi cu atatea medicamente si atatia doctori „destepti” nu se pot trata. Mie frica de boala ca de dracu’ , incerc sa mananc sanatos chiar daca uneori nu-mi iese, sa beau apa in loc de suc, sa nu consum cola doar la ocazii, ma previn.

Mie frica de viteza mai mult decat mie frica de orice pe lumea asta, aseara am constatat ca am o fobie pentru asta, mie teama de masini , mie teama sa mai ies pe strada daramite sa mai ma urc intr-o masina sau intr-un mijloc de transport in comun. Am treaba asta de acuma 2 ani cand am avut un accident de masina iar inafara masinilor doar eu am mai fost „avariata”, miam spart capu’ asta gol, in care nu e nimic bun.

Mie teama de intuneric, iar aici intra toate categoriile, atunci sunt nesigura, si foarte sensibila. Seara nu dorm cu gemul deschis chiar daca e vara si e foarte cald, nu pot merge singura pe strada nici la ora 23 , pur si simplu mie frica.

2 gânduri despre “Fobiiiii…

  1. apropo de fobii si eu am una..
    imi este frica de sicriile deschise..
    urasc sa vad mai ales cand merg la liceul 2 :((
    la faza cu viteza te cred pt ca odata mi ai povestit ….

Lasă un răspuns

