Dragostea vine iar …

Da sunt indragostita, si ce? chiar daca azi nu mia iesit cum am vrut eu. Simt niste furnicaturi cand imi spune cuvinete frumoase si cand ma ia in brate. Is suparata , si sper sami treaca mai repede starea asta de plictiseala o data, si vreau sa il vad… mie dor de el si din corp vad cum imi ies aburi de la atat caldura. Vreau la strand, vreau la mare, vreau undeva unde sa mai uit de toata aglomeratia asta si de toti idioti care imi strica o zi ca asa le place lor. E cald frate, e calddd…

Un gând despre “Dragostea vine iar …

Lasă un răspuns

