Sentimente pierdute

Dragostea nu zice cand vine, deci amea a venit intr-o seara de sambata pe la ora 00:30 . Da, atunci am simtit ca va fi ceva frumos si inca tind sa cred ca treaba va merge destul de bine o vreme buna de acum in colo. Nam crezut ca o sa mai pot iubii vreo data dupa ultimul esec dupa care am suferit in jur de 2 luni, acuma miam revenit si sunt foarte fericita. Lumea zice ca dragostea vine cand te astepti cel mai putin , da, asa si e; vine cand ti’e lumea mai draga si cand crezi ca nu se mai poate intampla ceva care sa te surprinda. In ultimul timp am vazut de toate, relatii pierdute, cocalarii cu maieuri galbene si asa mai departe. Oricum sunt scarbita de toti oamenii bagatori in seama, care ma inconjoara si ma incoltesc din toate partiile. Daca nu ai viata ta de ce e nevoie sa te bagi in amea? Veziti in pana mea de toate prostiile tale de copil retard si pe mine dama’  drecu ca oricum prea putin contez. Uite ca am inceput sa vorbesc despre dragoste si iar ma iau de toti… asta e ! Oricum as vrea ca lumea sa iubeasca mai mult si sa nu zica acel „Te iubesc” doar de dragul celuilalt, aviz amatorilor.

Lasă un răspuns

