Visele’s vii …

Nici o data nam abordat pe micutul meu blog tema visurilor, deci azi o sa dezolvtam treaba asta. Obisnuiesc sa vise des, si asta uneori ma sperie, cred in ele, si ma fac sa ma speriu dimineata cand ma trezesc (adica cam la ora 12-12:30, asta inseamna la mine dimineata), ma afecteaza cam jumatate de zii. Daca am un vis asa ciudat in care nu se intampla multe lucrurui obisnuiesc sal uit repede si nici sa nu’l bag in seama. Ca de exmplu aseara am visat ca ma sarutam cu unu din colegi mei de clasa, si asta chiar ma socat, e un fel de : ” Ce naiba e cu mine?” . Stiu ca nu putem sa ne selectionam visele si sa le alegem doar pe cele dragute si frumoase, e ceva imposibil chiar daca chiar mi-as dori asta. Ador sa visez, atunci sunt intr-o lume a mea unde se poate intampla orice. Acum doua seri am visat ca ma plimbam cu noua mea cucerire si mam intalnit cu cativa colegi , iar una dintre colege mi-a spus : „Ce prieten urat ai >:P „. Asta chiar ma speriat si iam povestit si ei. Cand eram mica visam tot felu de prostii de la serpi la balauri de la balauri la zbor cu balonu sau fuga maxima prin lanul de porumb ca bezmetica ca vezi doamne ma urmarea un om care avea pe fata ceva masca ca si cea din scary movie . Asta chiar ma facea sa ma trezesc toata transpirata ca de la maraton si plansa de parca mar fi parasit dragostea. Visele pot fi dorinte ascunse,neimplinite inca,despre care nu ai vorbit cu nimeni, poate nici nu-ti dai seama ca le ai.Poate si amintirea unei intamplari din trecut,poate fi un loc pe care l-ai vazut,cineva pe care l-ai cunoscut…Pot fi semnale ca ceva nu merge,acele „semne” pe care subconstientul incearca sa ni le transmita,sa ne previna,prin intermediul visului. Mai demult tin minte ca aveam langa pat un carnetel pe care notam in fiecare dimineata exact cand ma trezeam ce vis am avut, ca eu din pacate pe parcursul zilei il uitam. Cam asa sta treaba cu visele mele…  (toata ideea cu tema asta mi-a veni de la melodia lui Guess Who si Camuflas – Viseaza)

2 gânduri despre “Visele’s vii …

  1. apropo de vise la mine era najpa cand eram micut pt ca eram somnambul…
    pot sa zic ca visam si povesteam ce visez asta pe langa faptul ca ma plimbam prin casa :))
    cateodata ma gandesc ca, daca visez si incep sa vorbesc in somn si cineva sta sa ma asculte…. :)) ar avea ce auzi :)))

Lasă un răspuns

