Scoalaaaaa…

Revin azi dupa cateva zile de pauza cu o tema mai putin abordata la mine pe „blog” : scoala. Mie ce-mi place la scoala e faptul  ca radem in pauze, mai chiulim , ne distram. Uneori zizce mama : ” Tu mergi la scoala numa sa nu stai acasa? „ , poi asta asa ii. Nu zic ca nu invat bine, adica is printre primii dar e foarte usor si nu imi prea bat capu. E ok, e placut, ne distram si asta conteaza avand in vedere ca mai am doar 2 ani de liceu care o sa treaca ca acceleratu de Reghin-Constanta cu care as fi vrut anu asta sa ajung undeva la mare, dar na, asta e, la anu poate poate. Acuma ma multumesc cu o iesire cu cortu care inca nui chiar sigura; hai ca bat campii si deviesz de la subiect. Mai avem 2 saptamani de vacanta si abea astept sa se termine o data, si sa vina scoala aia stresanta, care imi mananca zilele mai ales cand ma gandesc la teze si la lucrari, dar trecem peste ele , ca amu’ nui capat de lume; vorba ardeleanului. Nu’s multumita de notele mele, si nici nu cred ca o sa mai fiu multumita vreo data, stiu nu invat destul da acuma ce sa fac, nam cap de einstein . Am zis ! Anu asta o sa incerc sa invat mai mult si sa ma zbat sa fiu pe podium in clasa, nu ma refer sa iau premiu ca nam sanse, dar macar sami intrec cei 2 colegi din fata mea. Cam ase sa fie nooo….

Un gând despre “Scoalaaaaa…

  1. las’ fata eo 12 ani de zile ce am facut am pierdut timpu la scoala :))
    profita cat mai poti..
    sti pana ce nu esti in situatia in care sunt eu astepti sa se termine..
    dar acum … mi dor
    asa ca profita…

Lasă un răspuns

