Oameni….

Oamenii sunt de mai multe feluri, te privesc in diferite moduri si nu cred ca exista doi oameni pe lumea asta sa te priveasca la fel, fiecare are macar o singura parere diferita. Asa suntem noi, diferiti, unicati si irepetabili; asta ne face sa fim speciali. Eu iubesc oamenii de toate genurile, si cei care ma privesc cu un zambet larg si care imi inspira dragoste si inceredere, si pe cei care ma vad ca pe un gunoi si nar da nici 10 bani pe mine. Asti’a sunte si asa o sa ramanem, nimeni nu-i la fel asta’i sigur. Suntem diferiti si nu avem ce sa schimbam la asta, pana la urma asa am fost lasati de cel de sus si ar fi banal sa fim toti la fel. Atunci na’s putea iubii sau poate ia’s iubii pe toti la fel ceea ce e foarte greu. Iubesc orice din omul de langa mine, il iubesc pentru cum isi leaga sireturile sau pentru faptul ca rade ca bezmeticul cand fac pe filozoful. Asa imi iubesc si putini mei prieteni, ei ma scot din rutina si ma fac sa cred ca viata e BUNA . Oameniiiiii….. va iubesc…..

Lasă un răspuns

