Ieseala :)

Era vineri seara si cum am planuit cu 2 zile in orma am iesit cu colegii la o barfa si la un suc. Mi’a fost asa de dor de voi, sa rad cu voi, sa povestesc cu voi, sunteti speciali toti. Initial trebuia sa vorbim despre noua Diriginta, dar se pare ca nu e noua, e tot veche. Sa incep asa, cum am mai zis si in postarile anterioare urasc manelisti, dar atunci oare de ce am parte de ei? nui destul ca ne bantuie toti unde umblam , era nevoie sa ii si vedem. Nam crezut vreo’data ca in orasu asta mic o sa vina si un manelist asa de „mare” (am exagerat cand am zis asta). Stateam toti in fata la un fast food , asteptam sa primeasca cativa mancarea si am auzit din partea varnzatoarei „ Vedeti ca vine Salam! ” Hai nu ma inebuni ca parizel nu e destul sa vina, iti trebuie tie Salam, pana la urma parca nu era el era tot un manelist ” Liviu Guta” sau cum naiba lo fi chemand, ca nu le am cu astea. A fost ok, si ne-am simtit excelent (cel putin eu ) , si sper sa mai iesim🙂

3 gânduri despre “Ieseala :)

  1. pacat ca nu a renuntat la voi szekely ….
    sper ca nu iti citeste blogu :)):))
    eu zic ca Lupe ar fi fost mai buna…
    parerea mea

  2. vanzatoarea:ma copii vedeti ca trebe sa vina un taxi cu salam
    razwan3l:da ce tanti parizeru nui bun mie imi place si ala la ce foame am acuma:)):)):))

Lasă un răspuns

