Strig dupa ajutor !

Ma simt asa de confuza, de pierduta, ma simt a nimanui. Cand nu iubesc ma simt goala pe dinauntru, nu ma intreaba nimeni ce e cu mine, daca sunt ok, sau daca mai imi tarai picioarele prin lumea asta dementa. Sunt pierduta, ma repet ca un cd cu Guta zgariat, sunt asa pierduta ca nici macar prin interpol nu ma poti gasii. Stiu ca sunt absurda, dar nu pot traii fara iubire, fara afectiune, nu pot, sunt dependenta. E un drog care as vrea sa mil introduc in vene zilnic iar daca nu reusesc intru in sevraj si asta doare, ma pierd , asta ma sustine si ma face sa trec peste tot, ma face sa cred ca lumea e doar a mea ca eu am facut gaura in macaroana sau ca eu am inventat apa calda. Aberez si nu stiu de ce, ma ia valuuu… am pierdut multa iubiire , am oferit prea mult , mam saturat, am nevoie de sentimente curate si de dragoste adevarata. O lume proasta si idioata care nu ma intelege, si ce? oricum nu o pot schimba, e proatsa frate si doare. Am nevoie de iubireeeee….

Lasă un răspuns

