Vacanta draga :)

Uite cum pleaca, Vacanta ne lasa. O sa-mi fie dor, tot anu scolar o sa cant ” Vreau vacanta! ” . Oricum vacanta asta na fost prea reusita si nu cred ca o sa -mi fie dor de exact vacanta asta, nam realizat nimic, am pierdut, am fost dezamagita, nam intemeiat nimic, doar ma simt mai bogata , am citit vreo 7 carti si poate asta ma face mai fericita. Maine iar incepe harmalaia de la scoala, portofolii, lucrarii, proiecte. Mi-am pus in gand cateva chestii pe care as vrea sa le realizesc anul acesta scoloar si sper sa si pot sa ma tin de cuvant. Nam o stare prea buna, dar tind sa ma perfectionez🙂

Un gând despre “Vacanta draga :)

Lasă un răspuns

