Raceala frate

Stiu ca am lipsit cam de duminica , dar asta nu am facuto din adins sau ca pur si simplu imi era lene. Am lipsit pentru ca am fost foarte ocupata, am casa in construcii si a inceput si nenorocita asta de scoala care credam ca os ami placa dar ma inse. Am cateva fete in clasa pe care nu le mai agreez de ceva vreme si asta ma irita si imi provoaca o greata trecatoare sper. Ma paste o mega raceala , si ma doare gatu ingrozitor, astept sa treaca saptamana asta si sa fie un pic mai lejer:) (azi nama vut insipratie)

Lasă un răspuns

