Luni nici iarba nu creste :)

CUm spuneam in ultimul post, sau cel putin sper ca am precizat sunt mega ragita (precizez ca am chiulit de la scoala), cu multe servetele care ma inconjor ma resemnez in Cimitiru’ animalelor, o carte de Stephen King pe care incep incetul cu incetul sa o indragesc, imi place asa felul de a fi a scriitorului si faptul ca e ceva nou din categoria gen carte de avenutra sau ceva de genu, poveste de viata mai bine spus (nu dati cu pietre in mine ca aseara am primito de la Keby  deci nu stiu foarte multe despre ea) vreau sa scriu doar un citat din carte care ma amuzat enorm de mult :

Nu vreau ca Church sa ajunga ca toate animalele alea moarte! izbugni fetita, dintr-o data furioasa si cu ochii in lacrimi. Nu vrea ca Church sa moara vreodata ! E motanul meu ! Nu e motanul lui Dumnezeu ! Sa-Si ia Dumnezeu motanul Lui ! Sa-Si ia toate pisicile pe care le vrea si sa le omoare pe toate ! Church e al meu !

Asta chiar ma amuzat , cartea e tare buna chiar daca prima data am zis : Hey eu nu citesc 500 de pagini, e prea mult! incat ca vara asta cred ca am citit foarte mult, cat nam citit eu niciodata , si sper sa nu ma plictiseasca si sa o dau drecu’ curand🙂

Lasă un răspuns

