Balul Bobocilor la „Ioan Bojor”

Cum naiba pot fi asa de proasta si asa de sentimentala? repede mi se uraca la cap. Acum am o stare de mega melancolie si asta ma doare, tin minte doar ca acum fix o saptamana ne plimbam amandoi prin parc tinandune de mana iar acuma la o saptamana deja parca nici nu ne cunoaste. In fine… am zis ca numi mai pasa si clar nu’mi pasa, poti sa’ti ceri scuze si sa ai zeci de pareri de rau ca tot o p**a e _|_ (stiu ca nu e frumos sa zic asa, avand in vedere ca tin enorm la tine ).

Sa revenim , azi data de 8. 10. 2010 Grupul Scolar „Ioan Bojor” la ora 18:00 va invita sa luati parte la  Balul Bobocilor care va avea loc la Casa de Cultura „Eugen Nicoara” . Chiar imi doresc sa merg deci prin concluzie o sa fiu acolo, stiu ca biletul in valoare de 15 lei e destul de scump dar asta e, ne distram si noi un pic. Invitati speciali : Fly Project; nu’s eu mare fan da sigur o sa fie ok🙂. Le doresc si eu bobocilor mare bafta si putine emotii, si eu am avut o gramada cand am participat si stiu ce senzatie aiurea poti avea cand te priveste o sala intraga. Deci ne vedem acolo😉

Un gând despre “Balul Bobocilor la „Ioan Bojor”

Lasă un răspuns

